Na to, aby sme dosiahli ploché bruško a zbavili sa prebytočných tukových vankúšikov, často vynakladáme obrovskú námahu. Neraz však bez výsledkov. Ľudia majú vo zvyku zabúdať na staré a dobré osvedčené veci a naháňajú sa za všetkým novým a rozdielnym.

Fitness tréneri odporúčajú vrátiť sa pri cvičení ku klasike. Cviky, ktoré poznáme ešte zo školy, zaručujú najrýchlejší spôsob chudnutia.

Rastúce bruško trápi nielen ženy po tridsiatke, ale aj oveľa mladšie ročníky. Vyhovárať sa na zimu a tukové zásoby nie je v tomto prípade na mieste, pretože hýbať sa dá vždy. Za každého počasia. Stačí si len vybrať akým spôsobom. A keď už to nejde inak, treba pristúpiť k domácemu cvičeniu.

Pripravili sme pre vás sériu cvičení na priame a šikmé brušné svaly. Všetky sú starostlivo vybrané, aby ste dosiahli požadovaný výsledok. Pred cvičením sa nezabudnite zahriať. Stačí, keď si pár minút zaskáčete na mieste alebo sa aspoň pretiahnete.

Najrýchlejšie cviky

Ľahnite si na chrbát, ruky roztiahnite do strán. Nohy narovnajte, spojte ich k sebe a spoločne ich zdvihnite. Nohy dvíhajte 25x po sebe. Ak chcete vypracovať hlavne boky, zdvíhajte nohy striedavo.

1

Ľahnite si na chrbát, ruky dajte za hlavu a zdvihnite ramená z podlahy. Nohy striedavo zdvíhajte k hrudníku, pričom jednu necháte vo vzduchu natiahnutú a druhú pokrčíte. V rovine s nohami otáčajte trupom a lakeť ťahajte ku kolenu, ktoré je najbližšie. Opakujte 25x.2

Ľahnite si na chrbát, nohy ohnite v kolenách tak, aby sa dotýkali podlahy. Ruky držte za hlavou. Robte klasické sklapovačky, ale dbajte na to, aby ste neťahali dopredu krk, ale dvíhali sa od podložky chrbticou. Opakujte 25x.3

Ľahnite si na chrbát a pokrčte nohy. Prizvite si niekoho na pomoc, aby Vám chodidlá držal pevne na zemi. Sadnite si na zadok, ruky prekrížte cez prsia a pomaly sa dvíhajte zo zeme až do sedacej polohy. Opakujte 25x.4

Zaujmite pozíciu Plank. Ruky oprite o lakte, dlane položte na podložku. Hlava, krk, chrbtica aj zadok musia byť v jednej línii. Zhlboka dýchajte a vydržte najdlhšie, ako môžete. Potom sa uvoľnite a vytraste nohy.5

Ak si zvyknete urobiť sériu piatich jednoduchýcha rýchlych cvičení každý deň a obetujete tak 5 minút zo svojich predchádzajúcich činností, do leta budete mať bruško aké si predstavujete!